måndag 24 april 2017

Vårens godaste ska utsättas för poängsättning

Jag vet helt uppenbart inte bättre och sträcker därför upp mina händer.
Jag verkar törstig. Alltså omedvetet törstig, o-valt törstig, som ett behov. Tror så här om släckningsarbetet.
• Fysisk närhet. Den kan vara helt tyst, helt stilla.
• Projekt. Jag  v e t  i n t e  men något måste jag se till.
Det är just precis så krasst. Tack svensk sjukvård för förädlingen av min förmåga till självanalys. Jag tackar dig.

Och jag kan ändå förstå att det här är helt sant men vad som är sant säger ringa till inget om alla andra sanningar. Ockhams rakkniv eller vinkkar smahkcO.

Och utmaningarna. Jag har blivit lönearbetesskadad och tänker i utmaningar i stället för i fucked up skitsvåra problem. Till exempel om den egna viljan är möjlig att isolera och hur man scannar av sin egen vilja utan att försvaga sitt beroende. För det vill man fan inte försvaga - då har man helt tappat konceptet om vad det innebär att vara människa. Hur gör man för att inte gå vilse i en idé om att den egna individuella viljan är överordnad både för ens välbefinnande och i samhället? Herregud

Två bäst kärlekssånger som doftar så jävla förlorande varmt oändligt hoppfullt av oförstörd förälskelse. Tänker inte skämmas.





Nu ska jag blanda dyr bourbon med chokladdryck och is och tänka jättemycket på smörgåstårta dvs framtidens mat.

Inga kommentarer: