onsdag 25 juni 2008

Vackra Timmy...

Min underbara pojkvän ligger här i soffan och sover. Det är så mysigt så jag nästan vill gråta. Hans andningar är det mest rogivande som finns.

Vi har varit väldigt trötta idag, ända sen vi tvingades upp pga hög arbetsmoral. När vi kom hem hade vi bunkrat med svullvänligheter såsom glass, lösviktsgodis, mörk choklad och vin. Nyss kom jordnötterna fram. Vi kollade på andra Indiana Jones-filmen, så nu har vi bara en kvar att se. Känns rätt sorgligt för jag gillar dem faktiskt väldigt mycket.

Imorrn är vi lediga. Vi ska kirra köksstolar. Det känns jävligt bra. På fredag (troligen) så ska vi köpa bordet. Åh vad skönt det ska bli med sittplatser i köket. Morgondagens lunch ska vi förhoppningsvis skaffa oss på Herr Spiridons Allehanda, som vi båda är väldigt nyfikna på. Jag ska även kolla in Vegomässan-lokalen, vilket ska bli spännande. Och Goodstore, ja... för dit vill pappa. Han är bra, min pappa!

Nu ska jag fortsätta titta på fotbollen (blev just 3-2) och snegla på Timmy.

Inga kommentarer: