torsdag 21 augusti 2008

Jag lever och peppar

Sitter med näsan i ett dokument gällande mina rättigheter och skyldigheter som student på Södertörns högskola. Jag var på upprop idag och hade en helt obefogad nervositet, som förmodligen hade betydligt mer med själva studierna att göra än med själva uppropet. Vi är typ bara tjejer i klassen. Sisådär tre killar kanske. Men hallå, nya människor, engagerade och vettiga, det känns grymt! När jag kom tillbaka till Handen gick jag in på bibblan och lånade tre av mina kursböcker och blev helt peppad. Det ska bli jävligt kul, det här.

Har precis käkat en grym lunch: En röra med linser, broccoli, zucchini, paprika och äpple, kryddat med svart senapsfrö, vitlök, chipotle och dijonsenap. Spaghetti till. Ah det borde vattna sig i munnen på alla...

I kväll ska jag träna på Friskis & svettis, där jag investerat i ett årskort. Det känns också helt pepp.

Nästa helg är det Popaganda. Inga biljetter än men fett jag ska dit alltså. bob hund!

Herrå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skynda att köpa biljetter,biljetterna för lördagen är redan slut!