tisdag 26 augusti 2008

Student dag 2

Det känns inte alls bra och det har bara att göra med min inställning. Jag har blåst upp svårighetsgraden i högre studier något enormt, så jag går runt och tror att jag givit mig in på något som kommer bli otroligt svårt. Jag har svårt att släppa tvångskänslan och kommer på mig själv med att inte läsa i mina böcker av genuint intresse. Mitt självförtroende är högst mosigt och jag har en fet klump i magen. Det är en stressklump - I know it when I feel it.

Så, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Om jag inte lyckas ändra tankebanor så kommer detta gå åt helvete.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sanna, släpp ångesten. Du är en av de mest duktiga personer jag vet och högskolestudier är inget du INTE klarar av. promiss! det tar bara tid att anpassa sig och varva ner. Men gör det! För du kommer fixa det galant! Å ja kan alltid vara ångestdämpande bollplank om du önskar ett sådant.
Kram SES SNAAART!:D

Sanna sa...

Har du sagt det, så :) Det känns lite bättre nu efter en vecka, framför allt socialt. Massa fina klasskompisar, det är nice :)
Ja, ses snart, det låter bra!