fredag 19 september 2008

Ledig dag.

Idag är jag ledig! Det är en lucka i mitt schema idag nämligen, vi har helt enkelt inget att göra. Detta firade en skara ur min fina klass igår. Det var på samma gång en belöningsfest eftersom vi varit så duktiga med alla inlämningar hittills. Vi har överlevt första veckorna på första kursen! Bara tre år kvar, minst. Så. Vi köpte mat och dryck och klämde oss in i Angelicas lägenhet vid Västerbroplan. Sjuk utsikt. Riktigt maffig! Det var skitkul, alla är så vettiga och varma och man blir så lycklig.

Idag ska jag hålla ett infobord med Daniel från England. Det blir bra. Hoppas på sol. Vi får se om det blir lunch med mamma också. Ogenomtänkt av mig att gå upp vid nio om jag tänkte synka med mammas lunch.

Jag är lite småseg. Over and out får det bli.

Inga kommentarer: