torsdag 4 december 2008

På G: Vegansk julmiddag!

Idag hände en fantastisk grej: min kurs tog slut! Vi skickade in båda våra grupparbeten och redovisade det ena. Så nu är jag ledig imorgon. Och eftersom första föreläsningen i nästa kurs äger rum först på onsdag så är jag i princip ledig måndag-tisdag också! Kanske man skulle läsa... men jag får se. Just nu känner jag bara att jag är fetingvärd lite ledighet.

Men slappande blir det väl inte tal om. På söndag arrangerar vi i Djurrättsalliansen en vegansk julmiddag i Skarpnäcks kulturhus. Biljetter finns på Goodstore och de kostar ynka 150 kronor. För en trerätters alltså! Sjukt bra pris! Peppen är hög och det kommer bli gött. Vi har sålt runt 100 biljetter men det finns nog några stycken kvar... Passa på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du göra något trevligt på tisdag så är det standup på komikaze. Gratis, bra komiker, blablabla.. Om du är sugen mpå att gå med mig som sällskap för sen kommer jag nog inte gå på ett tag...