fredag 31 december 2010

tanned, blonde, 17

Vad gör man en nyårsaftonsmorgon om inte griljerar sk*nka. Och väntar på bättre tider.

Rationalitet.
Blir det tråkigare än så? Rationalitet, som i att överlägga på ett vetenskapligt plan. Det är som att resonera sig fram till vilken som är världens godaste maträtt. Dum. i. huvudet.

Ser liksom inte ens fram emot kvällen. På något sätt. Det blir säkert fint och bra när jag väl är mitt i det, men just nu... Igår när jag skulle somna spelades ett scenario upp i mitt huvud där jag flyr festen vid elva för att jag panikar på allt. Why not. Tänker jag nu. Det är ingen big deal. Bättre att fly fältet än att förpesta det. Får ont i magen bara jag tänker på det. Och på a l l t . Måste fan komma ifrån det förbannade det är fan inte värt ansträngningen/varför anstränga sig/vem bryr sig egentligen-tänket. Det finns inte bara vardag och det är inte bara vardagen som har ett värde. Sanna kan du fatta det. NU. Tack. Adjö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag bryr mig egentligen!

Sanna sa...

glad för din skull!