onsdag 17 augusti 2011

dagens

kan en träna med glasögon? alltså... typ på friskis och svettis. eller bör jag räkna med träningskort + synundersökning för linser + linser? och förmodligen också + träningsskor. och c-vitaminer? jag bryr mig ju helt uppenbart inte om att ge min kropp c-vitaminer. jag borde flytta till ett land där det växer kiwi. eller till ett ställe där jag har en plånbok. det är dumt att sprida ut sin plånbok över stockholm när den behövs i min hand. ska dricka upp mitt kaffe och sen äta äpple. och sen vänta ett tag med att borsta tänderna så att jag inte borstar bort dem. stackars tänder. ja och jobba. ska börja jobba för dagen. och styra upp mitt liv. det säger jag visserligen mig själv varje dag. men en c-uppsats. vem bryr sig om en c-uppsats? hur svårt kan det vara?

2 kommentarer:

Jonna sa...

glajjor is tha shit. speciellt när dom är så snabba som dina av pilotmodell.

Sanna sa...

true that!