måndag 8 februari 2010

För övrigt, är temat:

hade jag en helt fantastisk helg.

blev inte helgen alls som jag planerat.

flög den iväg högt över förväntan. Inleddes med en helt fantastisk fest som SMUF och FUIS arrangerade tillsammans: Cirkus Klas. Helt fenomenal. Mjau. Fortsatte med en bra sovmorgon (nio timmars sömn!!!), en seg dag och inga ambitioner för kvällen, trots inbjudan till en fancy fest hos Vicky. Kollade till eventet som var skapat på Facebook, blev lite taggad ändå och åkte dit. Planerade att åka hem när alla skulle ut ändå. Yes, jag åkte hemåt när alla andra gick ut, men inte hem. Det blev efterfest som tog slut typ vid sju. Gick och la mig nio. Sov till tolv. Hade en sjukt fin natt och morgon. Lite trött, bara. Typ. Sen åkte jag till stan på möte inför Köttfri Måndag-offensiven som vi planerar. Trött. Men glad. Hurra.

Mjau!

vill jag helst att den här veckan blir ett par dagar längre så jag slipper stressen. Jag orkar inte maxa mer.

Som en nål i en höstack, ungefär.

Inga kommentarer: