lördag 2 oktober 2010

Jag vill drunkna i dina ögon

Gjorde små knutar och klippte sen bort stumparna, de besvärliga trådar som hängt och dinglat hela tiden. Det är mycket bättre nu, den är snyggare, min sjal.

Stängde just av mobiltelefonen. För att slippa behöva konfronteras med den jobbiga situationen då någon hör av sig. Vill liksom vara i fred. Om det inte är nån (någon... someone) som har för avsikt att komma hit och krama mig. Det kommer förstås aldrig hända.

Hjärtat börjar klappa jättefort så fort jag anstränger mig och jag får svårt att andas. Det är skitläskigt men jag känner igen det sen tidigare, det genomsyrar hela min värld just nu så ingen behöver komma med hembakade moralkakor till mig. Jag vet redan. Ett sätt att hantera det, för mig, är att vara öppen. Prata. Skriva. Öronproppar på apoteket är billiga.

OCH JAG LYSSNAR PÅ TELEVISION KEEPS US APART SKITHÖGT! DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT


OCH JAG TYCKER SYND OM ALLA SOM INTE LADDAT NER DERAS NEDLADDNINGSBARA ALBUM ÄN, GRATIS, ELLER KÖPT DET PÅ ITUNES STORE


FÖR DETTA. ÄR. JÄ................................ du fattar


Okej SANNA! För när någon säger ditt namn så är det allvar, det är som att slå på en känslig nerv. Som om det hör till ovanligheterna. What do I know. Jag har aldrig räknat.

OKEJ SANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så vad ska du göra? Ställa in allting? HUR VORE DET? Jag vet en sak mycket säkert. Nämligen. Att. På fredag så kommer jag uppleva stor smärta och detta är det jag ser fram emot mest kommande vecka. Det är bara för mig. Bara för mig. Bara för mig. Bara min business. Bara för min skull. Bara för att jag alltid ska få ha min kompis med mig. Min fina, vackra.

Jag kom på en sak till, en sak som jag-jag tycker om. Jag tycker om att sjunga men det ska fan vara stämsång, helst fyrstämmigt så att jag ryser. Då blir jag lugn och uppspelt på samma gång. Tror jag saknar min synth.

Det kan vara att jag vill att allt ska vara klart på en gång. Och så är det helt omöjligt. Då måste jag lägga mig på golvet och vila. Lyssna på grannens musik. Jeff Buckley, Foo Fighters och Coldplay.

Inga kommentarer: