tisdag 27 november 2007

Klipp!

I lördags var det köpfria dagen. Det hade jag glömt. Jag köpte mer än jag köpt på länge. Aj aj aj. Men vilka klipp sen!
• Tre par skor: Låga spetsiga röda, platt sula. Svartvita spetsiga med låg klack. Röda skotskrutiga spetsiga, sneakers-variant. Skopunkten förstås. Allt detta för 148 kr. 148 KRONOR!
• Vit vinterjacka, kort. Vero Moda. 150 kr!
• Grå kappa. SÅ elegant. Vero Moda. 350 kr!
• Två halsband. Indiska. 10 kr/styck.
• Gröna täckbyxor med vitt rutmönster. 149 kr. H&M Young, my love.
• Mörkgrå t-shirt med Tingeling-motiv. 98 kr. H&M Young, my love.
• Grå benvärmare. Lagom långa! 39 kr. H&M Young, my love.
Måste säga att jag är väldigt bra på att klippa. Ibland är det en fördel att vara trend-trög... eller snarare trend-oberoende, för det är kanske det jag är.

Uppkopplingen här hemma hos mamma är så jäkla taskig. Hon betalar väl för detta? Ändå går det inte att vara uppkopplad hela tiden! Helt värdelöst, frustrerande.

På fredag kommer min fina Timmy hem. Vi ska leka massor i helgen. Äta pepparkaksdeg, glögga, gå på konsert (Ed Harcourt!). Och så ska vi kramas. Timmy är grym på att kramas. Han får MVG.

... Men först måste jag jobba lite till. Det blir bra. Jag får jobba bort mitt halsont. Halsont är dåligt. Jag vill inte bli sjuk men desto mer vill jag träna! Baaaah.

Nu ska jag stänga av TVn. Ingen tittar för jag sitter ju här och det är bara jag hemma. Imorrn får jag kaffe!

Inga kommentarer: