söndag 25 november 2007

Summering av tankar.

Jag har fortfarande inte kommit iväg och givit blod. Det känns jobbigt för jag vill gärna få det överstökat... men det är faktiskt en ganska dålig idé att ge blod när man är förkyld.

Efter två chokladbitar och en kopp varm choklad överdoserad med chokladdryckspulver så är mitt chokladsug fortfarande allt annat än borta. Gah. Jag har ätit massor av choklad i helgen, eller, ganska mycket i alla fall. Gott, men halvbra. Yeah. Jag kompenserar i alla fall med träning!

Nu är det mindre än en vecka kvar till advent. Helgen v 48 = wehooo-gathering. Och Ed Harcourt-konsert blir det på söndag, dessutom! Och Timmy kommer hem! Bådar gottgott... Det ska bli riktigt fett alltihop. Fast först måste jag jobba i en vecka. Som tur är så har jag ganska oregelbundna, konstiga tider, med hela tre korta dagar. Det är ju synd på utebliven inkomst men kittlar dödsskönt i kistan annars.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning. Upp med tupp imorrn liksom... usch. Jaja.

Kram.

Inga kommentarer: