torsdag 22 november 2007

Teavening.

Det var så dumt så dumt i natt... Det började igår kväll med att min bror ville titta på fotbollen. Klart han skulle få se fotbollen. Alltså kollade vi på fotbollen. Jag offrade Heroes! Tänkte att jag kunde se reprisen. Till mitt stora förtret upptäckte jag att Heroes inte går i repris mer än klockan 01.00 samma natt, alltså gick reprisen i natt... och jag skulle upp och jobba. Men herregud, jag kunde inte missa Heroes. Så, jag ställde en klocka. Eller, jag ställde in alarmet på 07.00 och så ställde jag även in en timer så att den skulle ringa kl 00.55. I goes to bed. Somnar. Vaknar mitt i en väldigt skum dröm, väldigt väldigt skum. När jag vaknade tänkte jag att timern verkligen borde ringa snart, men what the hell, den ringer när den ringer och hinner jag somna om så gör väl det varken till eller från. Efter att ha vridit och vänt på mig i några minuter kollade jag tillslut på klockan i allafall. Uuuhh?!?! 05.19 visade den. I was all like what the fuck liksom. Heroes. :(

I morgon blir sista arbetsdagen den här veckan. Jessica har gjort mig till en riktig mån-fre-nisse känns det som. Fan vad körigt det skulle bli för dem om jag sa upp mig... men det ska jag inte, anyway. Än. Jag trivs rätt bra.

Jag har en känsla av att jag kommer dega ihop totalt i soffan imorrn kväll. Det ser jag fram emot. Kanske lite glass! Jag har kvar lite Lovice som jag kan få. På lördag ska jag ge blod på morgonen och sen ska far och bror och jag ha en helkväll. På bekostnad av en säkerligen spektakulär och festlig maskerad, men jag måste ge blod och ett med två med tre, nu är det som det är. Och det är synd men tågen går titt som tätt.

För den som undrar så rekommenderar jag inte att man gör rårakor på bakpotatis. Min mor och jag kan intyga att det inte går särskilt bra. Så!

Snart jul! Pussinuss!

Inga kommentarer: