lördag 28 februari 2009

Stackars stackars mig.

Man skulle kunna säga att det inte kan bli värre än så här. Jag har tappat lukten. Med andra ord känner jag ingen smak. Detta betyder att allt tappar mening. Ingenting är roligt. Jag åt gröt till frukost. Jag åt en väldans fin pastarätt till middag igår. Det hela smakade ingenting. Mina snacks till Let's dance bestod av en morot och knäckebröd. Det var i alla fall knaprigt. I övrigt, ingen aning. Det skulle i alla fall varit fruktansvärt onödigt och slösaktigt att snacksa med nåt gott, som typ chips.

Allt är skit. Jag kanske vill dö? What's the point in living om inget smakar något?

Dessutom är det ännu mer synd om mig än så. Jag har våldsamt tungt huvud. Det känns som att mitt huvud helst av allt skulle vilja detonera. Min näsa sväller igen helt om jag inte använder nässpray. Jag tror jag är allergisk mot nässpray så det kliar och sticker som fan när jag använder det. Jag sprayade en gång i natt och det gör fortfarande lite ont. Mina öron gör ont. Stackars, stackars mig.

Jag tror jag ska tröstäta en semla. Eller kanske lite choklad. Nej men just det, det går ju inte!

(Obs jag säger nej till självmedömkan)

Inga kommentarer: