onsdag 4 augusti 2010

"Varken du eller jag står ut med mig eller mitt sätt"

Javisst unnar jag mig det ljuva slappandet. Känner mig helt värdelös. Jag hatar att det finns saker jag måste göra och borde ha gjort. Jag orkar inte och jag känner mig ensam. Trots att ansvaret är jävligt delat.

Har precis ätit jordnötter till lunch. Trist, för det behövs så lite för att komma upp i energiintag motsvarande en lunch. Funderar på att buda på första säsongen av Beverly Hills på Tradera, men det känns lite fräckt. Jag är alltför god. Det är komplicerat. Men oj, vad jag vill ha boxen. -arna. Det finns tio.

För övrigt är det med stor sorg och förbryllelse jag konstaterar att uppbrotten står som spön i backen denna sommar. Tre avslutade förhållanden, som jag trodde skulle vara 4-ever. Det är tråkigt. Men. Life goes on.

Hej

Inga kommentarer: