måndag 2 augusti 2010

Jordnötssmör med färsk gurka, fick jag lära mig.

Den här dagen är inte alls rätt! Det fanns en plan men den verkar ha gått upp i rök och jag har inte gjort ens ett minimalt move för att ändra på den saken. Jag vet inte riktigt varför. Har legat i soffan hela dagen och sovit, tittat på regnet, funderat på vad det är för konstig huvudvärk jag har, kommit på att det var glasögonfrihets-huvudvärk, tittat på Beverly Hills och Bygglov. Pratat i telefon med världens bästa Pär, och det var väldigt fint för honom saknar jag. Jag har fan svårt att hantera känslan av att inte ha den energi och pepp som jag och andra önskar av mig själv. Sliter lite med mig, what to.

Hungrig hela dagen också. Och proppmätt. Åt upp den goda potatissalladen och blev lycklig men lite ledsen över att den tog slut.

Skulle ut och springa. Men det regnade, ju. What to.

Jo men en "riktig" grej har jag ju gjort idag. Jag har letat folkhögskoleutbildningar. Tänkte att det kanske är vad jag ska göra när jag läst klart min utbildning. Om det inte blir någon verklighet av andra idéer.

Och fan vad jag inte klarar av Lotta Engberg. Och nu tittar jag på C/O Segemyhr och irriterar mig på det också! Men fan vad roligt det är med TV liksom! Ja nu kan man tro att jag är ironisk men det är jag inte. Jag utnyttjar verkligen min skogs-TV med SVT1, SVT2 och TV4 så här års. Första veckan i augusti 2010. Vilken vecka.

Inga kommentarer: