måndag 19 maj 2008

Frosseri är min synd

Jag är sannerligen en syndare. Tur för mig att jag inte är så äcklig av mig utan oftast (alltså oftast... inte alltid, hehe, he) frossar i ganska bra saker. Efter middagen frossade jag i vitkål. Och äpple. Fastän jag var helt mätt. Om jag bara inte varit så jävla förståndig stup i ett hade jag lätt satt igång att frossa i mackor just nu. Åh vad fint det vore. Med kanel och socker och vegosmör. Åh...
Sen kunde jag inte låta bli att smaka på den nya fruktglassen signerad ICA Selection: en glass med gräddglasskonsistens utan att innehålla ett spår av grädde. Än så länge finns den i smakerna mango och jordgubb. Det var mangon jag testade. Består till 53% av mangopuré, no shit liksom! Och nej, det var sannerligen no shit. Very very nice! Tyvärr hittar jag ingen bild på nätet. Leta i din butik. Nu lät jag som klippt ur en reklamfilm också, halleluja!

Efter jobbet idag gick jag ut och sprang. 25 minuter, alltså visst är det så att min kondis inte är på topp just nu, men det är så sinnessjukt jobbigt att jogga... Jag fattar inte hur det kan vara så jobbigt! Jag tror dock att mycket har att göra med kroppsbyggnaden, och egentligen vet jag att jag är motsatsen till långdistansare. Men nån gång borde det ju börja bli mindre svettigt... Förrförra året sprang jag MASSOR, men jag slutade aldrig vara en sjö efter en runda. Oh well. Helt utpumpad blev jag nog inte idag trots allt, eftersom jag pallade ett ganska bra styrkepass efteråt. Med detta vill jag bara påvisa för er alla att jag börjat träna ordentligt igen. Hela huden är len som en babyrumpa efter mina sessions! Peelinghandskar for the win, jag säger bara det. Fifan asså...

1 kommentar:

Anonym sa...

bra gjort. glassen alltså. verkar spännande ska kolla i det.