onsdag 22 april 2009

Den här killen...

...kom jag att tänka på nu, bara så där, helt apropå. Denna bild alltså... vilket ögonblick. Den är tagen på nån klubb i Göteborg under Way out west förra sommaren. Det var väldigt lång kö till baren. J gick på kryckor. K lånade, provade lyckan och utnyttjade de nyvunna kryckorna maximalt. Kort sagt gick det bra. Och det var kul, sjukt kul.

Jag har grava problem att koncentrera mig alltså. Man kan till exempel fråga sig varför jag sitter och skriver det här när jag har seminarium imorrn, elva frågor att besvara tills dess och ska jobba i kväll. Det kan man fråga sig. Jag har även tvättat idag. Löst ett flertal sudoku. Diskat. Filat på mitt lilla DBK-projekt. Betalat räkningar. Festival-rekat (och blivit förälskad i den här, till exempel). Blabla, blabla, blabla. That is, jag vill ha sommarlov.

2 kommentarer:

Linda sa...

Den här veckan har jag städat, tränat, planerat massor inför bröllopet och nu sitter jag här med skägget i brevlådan och måste plugga hela kvällen inför seminariet imorgon.. typiskt.

Göran sa...

Kryckor kan vara väldigt användbara. T ex när man är trött i benen på tunnelbanan. Varsågod och sitt farbrorn ... Eller om man vill ta sig fram genom en folkmassa. Sesam öppna dig! Kan också användas som vapen.

Jag har ett par att hyra ut inför konserter etc. :-)