söndag 18 oktober 2009

Matt

Har fyra saker på min att-göra-lista idag.
Har avklarat en. "duscha"

Min energi behöver input. Jag behöver sällskap. Men idag, idag orkar jag inget om jag inte blir nästan bokstavligt sliten i, eller ömt ombedd. Men det händer liksom inte ändå.

Har inte bestämt mig för om jag är dum i huvudet som dissar vackre Emil Jensen idag, eller inte. Jag tror... att... jag... ville... ha... sällskap. Men. Att jag också ville få saker, "viktiga saker", gjorda.

Och det har jag ju ändå inte lyckats med.

Emil är som ett varmt bad och jag bara dissar. Så jävla omoget!

Soppan var god i alla fall. Nu... ska jag sova middag. Sen ska jag JÄÄÄÄÄÄVLARsätta fart.

Imorgon! Då är en ny dag. Och då får jag träffa jättemånga av de bästa människorna i hela världen. Lyckan kommer tillbaka.

Inga kommentarer: