tisdag 16 mars 2010

Många vill ha det som känns som nåt nytt.

Har varit ute på musikalisk upptäcksfärd, ihärdigt påhejad och extremt pådriven av en vacker. Lyssnar på The Plan för stunden, och vet att jag redan för nåt år sen förstod att jag fått detta band om bakfoten. Jag inser nu att det här är ett sånt band som gjort låtar som jag alltid velat veta vilka som gjort. Med andra ord har jag förmodligen gillat The Plan sen deras alltid började. Jo men visst känner jag mig lite dum, va. Men det är bara roligt!

Vi har hårda tider här i kalendern må jag säga. Riktigt maxat nu men riktigt fabulöst och riktigt kärleksfullt. Det är så härligt när kärleksfullheten blir så naturlig att den bara är. Jag tackar för att en dröm är möjlig.

Nu äre ju så att många av de allra vackraste människorna som befolkar min värld har fruktansvärt mycket att göra och stressar mer än hjärtat OK:ar frivilligt. Jag har just druckit en kopp kaffe och har lagt blicken borta vid horisonten, om kanske två veckor. Det blir ljuvligt.

3 kommentarer:

Isak sa...

haha. vilken fin bild. var har du funnit den?
påtal om dungen-citatet så köpte jag just dungens 4 på vinyl! sjukt fin.
den kan jag visa någon sommardag.

Sanna sa...

Den kommer från bästaste bildbloggen http://yocontraellos.blogspot.com/ ! Hurra! Nu har du nåt vackert att bita i.

Åh. Wow. Vilken fabulös grej. När jag blir stor ska jag också köpa den på vinyl!

Isak sa...

har faktiskt varit inne på den bloggen förut! tror du länkat till den. men nu var det allt ett tag sedan!