tisdag 9 mars 2010

Sanna anno 2003. 14 år i kropp och själ.

Har hittat en hel hög med block från 2002/2003. Fyllt med låttexter och små utskrivna tabulatursnuttar till låtar som sällan blev klara. Jag var en cool tjej back then och jag skrev snygga grejor. Det är kul.

Här är en text. Jag tycker den är vacker. Den har även musik. Och jag har kul.

I came upon a star
The darkness is obvious and it makes me put on a smile
Too precious you are
I'm standing here blind
The windmill has stopped to spin but still you blow my mind

I don't know what you want me to do, and I
I don't know how you want me to feel, and
I don't know why I'm weak in the knees
but I do know I'll always be

Your soul is in bloom
The blood in your noble heart is sweet like a murmuring brook
We're sailing away
We head for doom
The song of your broken whisper locks me up in my room

I don't know what you want me to do, and I
I don't know how you want me to feel, and
I don't know why I'm weak in the knees
but I do know I'll always be



1 kommentar:

Per sa...

Jag gillar att du aterfunnit glomda men tidigare nedprantade ord. Ungefar som att gomma en lada med skatter som barn som man upptacker nar man ar har gatt. Gillar aterupplivandet av tonaren! Som att liksom hedra sin tonarstid med att ge den en andra chans. :)