onsdag 31 mars 2010

Om vi bara hittar in, ska vi säkert hitta ut

Sci-Fi Skåne har gjort en låt som heter Falla hårt, landa mjukt. Tänkte just att fan vad jag faller mjukt - typ uppåt - så egentligen jävligt hårt - och landar hårt? Ibland? En enda kladdig röra av valpar, mjölk och ris. Förstår inte ens hur min kropp kan underlåta the queer luck. Minutvis. Det kommer så jävla hårt bara, att jag skriver ett jävla blogginlägg om det.

I kväll ska jag titta på Världens konflikter i SVT2 klockan 21.30, om Palestina-konflikten. OM DU UNDRAR.

Fick för ett par timmar sedan reda på att jag, ackompanjerad av mina kumpaner Siri och Pär, utgjort de tre som fått flest röster i valet till kårfullmäktige. Det är helt absurt. Ingen av oss har kampanjat över huvud taget. Roligt förstås. Mycket roligt. Tack!

Nu väntar jag bara spänt på att kylan ska släppa min ryggrad, att peppen ska inta mina artärer, att morgondagen kommer och att vi maxar ut våra satiriska tidningar i kampen mot Förbifart Stockholm med fet framgång. Och att min kroppsångest kan ta och släppa tack!!!

1 kommentar:

Isak sa...

haha..
var världens konflikter bra, förresten? själv tror jag att jag ska se videocracy ikväll. den gick ju också för någon dag sedan.