tisdag 25 maj 2010

Är också

dum i huvudet även denna del av livet. Verkligen.

För att symbolisera vilken seriös tjej jag är har jag satt klistermärken på min pärm som heter "SANNAS VIKTIGA PAPPER".

Idag har jag till exempel ätit mackor till middag eftersom jag är så himla seriös. Sen drack jag kaffe och nu försöker jag plugga och lyssna på Of Montreal samtidigt. Det går inte så bra. Jag har bland annat råkat börja titta på bilder och förundrats över ypperliga småheter som jag upplevde som revolterande. Sådant är livet som seriös.

Har övervägt i ungefär två månader att köpa skivor. Mitt ultramobila musikbibliotek ligger nämligen minst ett år efter mitt reella musikbibliotek. Alltså det jag har i huvudet. Som jag har på Spotify. Typ. Spotify = mitt huvud. ... woah. ... Det skulle bli väldigt dyrt att köpa alla skivor jag vill ha för att synka dessa bibliotek. Det kan vara ohållbart. Och lite materialistiskt. Men det är lite jobbigt att inte kunna springa runt med rätt musik. Jag har så stora problem. Asså. Inte för att min skivsamling representerat min musiksmak på väldigt många år. Det är iTunes det handlar om. Att snygga till skivsamlingen skulle kräva att jag sålde nån kroppsdel eller nåt.

"We want our film to be beautiful, not realistic"

Inga kommentarer: