söndag 23 maj 2010

Man var bland molnen!

Kan ni förstå, va. Jag VANN en biljett till Radio Dept igår! Fick beskedet kl 18.40, insläppet började kl 19.00. Så nu är jag evigt tacksam fabulösa Gimme Indie och lyfter icke-hatten för Radio Dept som lyckas få en att reggae-gunga, indie-poppa, sommar-drömma och armen-veva på samma spelning.

U n d e r b a r

Allt runtom var ett kapitel för sig. Debaser Medis är inte direkt stället att hänga på för en skön kväll. Allmänt osoft stämning (förutom snygga tjejen i dörren! Hon är inte osoft stämning). I synnerhet vissa av vakterna är inga man vill möta i en mörk gränd en sen kväll. Skjutjärns-style. Tur att vi vet hur man sträcker på ryggen. Blev lite jobbigt att skaka av sig den obehagliga känslan men till spelningen var den borta. Träffade min gamla högstadielärare Daniel (för övrigt en av de absolut bästa lärare jag haft) efter spelningen. Hemskt festligt! Hurra för det och hurra för allt sjukt som händer i livet.

Och hurra för Hillevi!!!!

Hängde med Bamse tidigare på dagen. Ett klassiskt Gevalia-besök och det var så himla fint tycker jag. Han måste ju vara en av de finaste.

Om en vecka = Dungen. JAG SKA PÅ DUNGEN PÅ FREDAG! Med Siri! OJ vad vi ska dansa!

Inga kommentarer: