söndag 2 maj 2010

Upp till kamp!

Idag mår mitt hjärta ganska bra. Tack.

Lång härlig dag av demonstrationer idag. Siri och jag gjorde igår den förmodligen snyggaste banderollen i världshistorien. Den drog till sig mycket uppmärksamhet, leenden och kameror idag. Hurra för det.

När jag kom hem dog jag i tre timmar i min soffa. Det var lite dumt för hela min planering sprack på grund av det. Men, jag klappade mig på axeln och konstaterade givetvis att det bara var roligt.

Imorrn ska jag på en introduktionskurs för mat- och miljöinformatörer. Jag känner mig peppad och vill egentligen hoppa rätt upp på föreläsarpodiet. Det skulle jag kunna tänka mig att göra kanske resten av livet, eller nåt åt det hållet. Fast jag har förstås aldrig gjort det än. Prövat, liksom. Men jag har på känn att det skulle kunna vara mitt kall. Kanske.

Anar att jag kommer behöva vara jävligt fokuserad och metodisk för att överleva och prestera under kommande vecka. Den är minst sagt maxad och fylld av förtroendefulla uppdrag. Det blir kul. Livet är en stor stor fest i ett litet litet nötskal.

Inga kommentarer: