söndag 20 februari 2011

ett hjärta till de fina

här sitter man å myser med moby och man är alltså jag fast jag är förstås kvinna. i alla fall idag. hen. skit samma. lite arg på mig själv över igår, att jag inte ägnade en halv minut åt att reflektera över vad jag utsattes för och bara satte ner foten t-y-d-l-i-g-t. men alltså de andra människorna... fett fina människor jag känner alltså. det gör mig så glad. så fina. så fina. och den eviga frågan: varför ses vi inte oftare? och varför kommer jag alltid hem så sent när jag är på fest hos fredrik? och varför lyckas jag alltid hamna i politiska diskussioner trots att jag inte vill? kan inte hålla käften när folk snackar goja, uppenbarligen. kult!

nu ska jag fortsätta med det eviga gratisjobbandet. puss.

1 kommentar:

Jag är lite tönt... sa...

Man ska komma hem sent när man är på fest hos mig!
Tycker jag i alla fall!

Kram kram

Fredrik