lördag 26 februari 2011

"truth covered in security"

eventuellt tycker jag synd om mig själv. jag tror att min ynklighet är självförstärkande. har svårt att koppla ifrån allt jag tycker synd om mig själv för, och se vad som egentligen är rimligt att göra.

jag känner mig väldigt ensam och törstar efter sällskap, men känner ett starkt behov av att vara ensam och lyssna på mina tankar.

jag är väldigt trött och vill sova och jag tycker det är jobbigt att resa mig ur soffan men jag fantiserar dagligen om att träna och svettas och få frisk luft.

jag känner så vackra saker så starkt men allt säger nej till mig.

nu ska jag skriva dagbok stängd för allmänheten.

1 kommentar:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Skriver med dagbok. Undrar om man kommer läsa om den,hitills inte & har skrivit sen 2an typ...har en hel kista full.