lördag 26 februari 2011

hands fucking down

nä. jag är för fan inte ful. och jag är för fan inte dum i huvudet. jag har ett tillkrånglat huvud men vem har inte det. jag försöker mitt bästa. men jag har gjort det för länge så "mitt bästa" är en mycket låg prestation just nu. jag förtjänar det inte. jag bör få må bra. alla pantade idioter därute som inte ens reflekerar över flygresor till thailand och london och köttperversioner på sina tallrikar och som lever ett liv som om det inte fanns några problem, det är ni era jävla arslen som borde må åt helvete dåligt. ni borde bara gräva ner er i nåt litet hål nånstans och sluta fucka upp för alla som faktiskt försöker göra nåt vettigt av det här förbannade samhället. och jag förtjänar inte att ha brutalt dåligt samvete och skämmas och ha ont i hjärtat för att jag känner för mycket kärlek. det är helt orimligt. HÖR NI DET. hör jag det. sluta nu. den som inte kan hantera det får sluta hantera det. jag kan inte bestämma över mina känslor.

1 kommentar:

Johan sa...

word, som fan. vi får vända på allt, bara. uppochner, rakt av. typ.