fredag 18 februari 2011

krafter

varför får barnen astma?

gick och la mig vid nio, kunde inte somna, somnade, ställde klockan på sju, gick upp tjugo i åtta. dödstrött. upptäckte först då att jag börjar elva och inte tio. kändes ändå som en seger eftersom jag kan göra vad fan jag vill i kväll. och det inkluderar fan inte någon form av äventyr.

sånär som på en promenad ner i källaren. har rivit mitt hem. typ. lite överdrivet. sålde bokhyllan i onsdags. vände sängen. i morse skruvade jag bort limträbalk-ramen och drog med lite vägg. sjukt käckt. nu vet jag inte vad jag ska göra. tänkte att det är bäst att börja. huvudet först. det är jag ju jävligt bra på. not.

tror jag avslutar här och nu och återgår till att marinera mig själv i frågan om hur mycket jag kan unleasha på mig själv

Inga kommentarer: