måndag 28 december 2009

Envisa rastlöss

som kliar överallt. Som gör mina fingrar kalla, som får mig att klicka på play, lyssna på den sövande rösten utan att höra, titta på de fyra andra personerna i biblioteket, se dem le, se våra likheter, fundera lite över relevansen i den politiska kompassen på Facebook och fascineras över att jag tror det är oceaner mellan oss. Vilket förstås inte är konstant på något sätt. Till och med berg rör på sig. Och egentligen vet jag ingenting.

Känner mig dum i huvudet idag. Förlamad och intrasslad i livet.

Av okänd anledning föreställde jag mig en swingersfest rakt framför mig här i bibblan på Södertörn. Det hade verkligen varit jättemärkligt. Med betoning på jätte. Detta är en oerhört märklig syn att få. Jag kanske lider av manlig otillfredsställelse precis som alla andra män som begår våldshandlingar. Det är ju liksom, LOGIK

2 kommentarer:

Isak sa...

Någonting riktigt utsvängt lider du av iallafall!

Sanna sa...

Ha, ha, ha!