söndag 27 december 2009

Stel och fastspänd

Äta är en sak jag verkligen kan. Just nu släpper jag helt på allt. Ger efter för suget. Jag är utmattad. Jag anser att jag behöver fjäska för mitt hjärta. Jag anser att det inte finns några rimliga skäl att frånta mig den primitiva glädjen av att äta. Jag anser att alla vägar bort från stressande pressande måsten är goda vägar. Imorrn ska jag plugga. Idag har jag ännu helg.

Den var fin, helgen! Men jobbet gjorde mig trött. Ännu mer trött. Och jag vill fortfarande bara glo på en dumburk. Och äta.


Som en viskning ser vi syner nu igen...

3 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

vilken otroligt bra mening! "inser att jag behöver fjäska för mitt hjärta" får ja tjyva den? GODFORTSÄTTNING SWEET KIDDO! KEEP EATING;)


L.O.V.E

Sanna sa...

Hihi! Tjyva på du! Ord är gratis. Allt mitt är ditt.

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Härligt! L.O.V.E


KRAM!