söndag 11 april 2010

Bullshit

Ja, det är lite som att skala en banan liksom. Kan vara lite kämpigt i början men sen är det bara att dra av bit för bit. Sen är den arma lilla grönsaken alldeles avslöjad.



Rekommenderar för övrigt nedladdning av A slight change of light här, av om inte större så i alla fall Sveriges jävligt bästa och oerhört snyggaste indie Television keeps us apart. Jag har beundrat dem i det tysta mörkret i några år och jag kan bara konstatera att det här. är. genuint. mönsterpassat. för. att. punktera. både. mina. lungor. och. mitt. hjärta. och jag är egentligen död för länge sedan.

Det är nog dags för något snart... Jag vet bara inte vad. Det behövs något annat än att klippa av sig håret varannan vecka. Det blir liksom inte mer avancerat än kort. Och det ger mig inte så mycket. Egentligen. Varför denna hårfixering? Jag tänkte just aha, steg två, färga!!!! men det är ju löjligt. Alla dessa vackra människor. När allt en vill är att vara en jävligt skön kaka.

Inga kommentarer: