lördag 20 oktober 2007

Ledig helg.

Nu är jag hungrig igen, trots att jag inte åt frukost för så mycket mer än två timmar sedan. Jag åt massa frukt, färsk och torkad, till frukost. Och pumpernickel. Mmmmums!

Snart ska jag in till stan och stå vid ett infobord med Lina. Lina är en jävligt bra tjej. Det borde finnas många fler som är som hon. Hoppas vi får ihop en bra slant idag som kan underlätta betalningen av den eviga hyran. Pff.

Nu är det inte så många dagar kvar tills Timmy kommer hem. Jag längtar så himla mycket efter honom. Det ska bli underbart att få umgås med honom i en vecka och lite till. Fullkomligt fint! Vi ska bygga lego med Niklas, det är också fint. Lego är fint, Niklas är fin.

Dessutom fyller jag för fanken år ganska snart. Jag som tänkte ha nån sorts kalas, men då måste jag ju börja planera lite kanske. What to do what to do?

Igår läste jag ut "Snabbmatslandet". Därefter började jag på en ny bok, "Naiv. Super." av Erlend Loe. Den läste jag ut i morse, och nu läser jag "Expedition L", också av Loe. Hoppas någon finner glädje av denna information.

Och solen skiner! Puss.

Inga kommentarer: