tisdag 23 oktober 2007

Medan Geri mediterar och Posh snobbar sig.

Det är en jäkla massa grejer som är kul just nu. Eller så är det kanske så att jag mår bra och har kul i största allmänhet. Timmy kommer på torsdag och det tycker jag är så jäkla grymt bra. Vi ska få vara tillsammans i mer än en vecka. Det är Idiotträff på g. Forumet har fått en revival och är satans festligt att hänga på. Massa gamla medlemmar har dykt upp alldeles lägligt och de sprider ljus omkring sig. Yeah. Jag ska träffa Michel snart, och Jonna. Och Nahla hoppas jag, det vore mysigt. Och så fyller jag år snart och då får jag baka och göra en tårta. Jag gillar tårta och har inte ätit tårta sen jag fyllde år, om man bortser från den fantastiska "tårta" jag fick när Acke fyllde år i somras. Den var inte rund. Jag läser massa roliga böcker och hör på massa bra musik. Timmy och jag firar 2,5 år nästa vecka. Jag går i pluggfunderingar och bostadsfunderingar och då går det inte att hålla ivern borta. Och så har jag mina fikon. De är goda.

Idag har jag köpt mer äpplen. Mamma kallade mig för äppelkvinnan igår. Det var fint.

Vegomässa i Malmö i december!! FETT!

Visst är det kallt idag? Jag tror bestämt jag ska rulla in mig i en filt. Puss och kram, ses på stan!

Inga kommentarer: