lördag 19 september 2009

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[ingenting] blir första popband någonsin att inta Dramaten, när man kliver upp på Stora scen den 5 januari.

Förvänta er sedvanlig kreativitet när man tillsammans med vännerna på Luger gör Kungliga Dramatiska Teatern till ett tempel för tomhet, dekorerar de anrika rummen med romantiska drömmar och skapar en orgie av asfaltssurrealism.

En trettondagsafton du sent skall glömma.

Biljetter (www.dramaten.se, 08-667 06 80)

Hihihihihihihihihihihihihihi!!!!!!


ps. Christopher Sander cyklade förbi mig på söder igår. JAG DOG
pps. Eller inte dog. Men... typ!

4 kommentarer:

Isak sa...

haha.. jävligt häftigt, faktiskt.
vet du vad det kostar? jag ögnade igenom dramaten.se men fann inget pris.

Sanna sa...

Dessvärre inte! Men jag kan ta reda på! Ett snabbt telefonsamtal, bara! Kanske imorgon! Skaru me? Jag vet inte vem jag ska gå med, liksom, ju. Jag funderade på Maja. Kan det kanske kanske gå att lura hit henne? Inte för att du inte duger, alltså... Jag känner bara en stark tro på Maja i ett sånt här sammanhang, liksom. Kanske allra helst er båda. Vid närmsta eftertanke. Vad vet jag, egentligen. Jag är blott 20 år.

Isak sa...

jamen, fan. testa maja.
det vore ju ascoolt.

Sanna sa...

Hon borde väl kunnat läsa mina tankar? Jag tar det som ett nej från hennes sida, liksom. Så jävla dizzzzzzzzig tjej....