onsdag 16 september 2009

Jag fryser.

26 kommentarer:

Sanna sa...

Åtgärdat, snart... Jättemycket kaffe. Jättemycket.

PS Jag har även börjat knarka rosenrot.

Isak sa...

förkyld, eller förkylning på g?
det är så jävla kallt nu. överallt.
överalltkallt.

Sanna sa...

PPS (som jag har lärt mig att man ska skriva idag, om man har flera PS i samma text!! Flera P, liksom! Post post post! Smart!) äsch, jag glömde.

Sanna sa...

Jag tror inte det! Bara iskall lägenhet! Alltid, typ... ocoolt, fast ändå inte. Liksom..

Sanna sa...

PPPS. Nuuuu kom jag på vad det var jag tänkte skriva. Apropå varmt. Nämligen att jag funderar på att börja sola solarium. För jag känner mig så frääääsch när jag är brun. Skoja. För att jag kanske blir av med mina envisa eksem då. Hata xm. Visst är jag häftig?

Per sa...

Sola solarium, that must be the solution. :) Btw rosenrot, hjalper det mot nagot annat an fertilitet? Eller ar det typ allmant halsosamt, som typ gronsaker?

Sanna sa...

Rosenrot är ju prestationshöjande, ju! Maxar som fan på det! ...typ! Fertilitet? Nää...

Isak sa...

Rosenrot är nog rätt fett. Har hört många positiva grejer om det. Inte på Apotekarprogrammet, förstås. Här flödar kritiken, satyren, sarkasmen och den allmänna illviljan mot naturläkemedlen. Men jag gör mitt bästa för att bekämpa!
Värm dig!!

Isak sa...

Ändå spännande fenomen att de kortaste inläggen alltid får de flesta kommentarerna.
Spännande, och lite ledsamt.

Sanna sa...

Men fem (nu sex!) av kommentarerna är ju från mig. Det är ju inte så jättecoolt. Liksom.

I övrigt håller jag med.

Plus att jag tycker naturläkemedel är himla festligt. Fest!

Per sa...

Jag skriver pa listan till naturlakemedelskampen. Latt att de hjalper. Allt behover inte vara kemiskt maxat, det gar att bli frisk och hjalpt av halsosammare(?) preparat. Jag ar iaf overtygad om naturlakemedlens effekt.

Och fertilitet - naha. Da hade jag fatt det hela om bakfoten. Sa man kan saga att du typ gar pa speed, fast bortforklarar (och legaliserar) det hela med att det ar naturlakemedel?

Btw, viva la Moscow! Here I come!

Per sa...

..och nu ar det 6 lika. Ett till fran Isak innan du svarar och vi leder. Heja!

Sanna sa...

ska

Sanna sa...

fan

Sanna sa...

vinna

Sanna sa...

this

Sanna sa...

häftiga

Sanna sa...

kamp

Sanna sa...

om

Sanna sa...

vem

Sanna sa...

som

Sanna sa...

kommenterar

Sanna sa...

mest

Sanna sa...

!!!!

Sanna sa...

Vet att det jag just gjorde var skitlöjligt... men det var inte jag som startade tävlingen. Det var ingen tävling, ju, ens, är det ens det nu?

Per sa...

Grattis. Du vann.