söndag 20 september 2009

Så länge jag lever dricker jag ur Jävulens skål

I morse lyssnade jag på Gustav Fridolin i P3. Han är idealmänniskan. (Bortsett från att han äter djur. Det får mig att tänka om honom som typ "det lilla hycklande aset", men det känns rätt orättvist...) Och han är åt helvete inspirerande. Skulle vilja att han gick runt bakom mig hela tiden och bara pratade. Om högt och lågt. Eller kanske att det skulle funka om han pratade i min iPod. Typ.

Vet inte.

Han sa en bra sak. "Alla är losers. Livet går bara ut på att hålla masken."

What can I say liksom... True.

Nu har jag precis oskadliggjort den sista biten blockchoklad som låg och skrek i mitt skafferi. Jag gjorde slut på dess plågor. Den enes död är den andres bröd. What can I say liksom... True.

Nu ska jag typ duscha. Har ändå avverkat en femkilometersrunda. Och det är fan bra för att vara jag. Hej då.

3 kommentarer:

MissDecibel sa...

Honom borde man kanske lyssna på..

Isak sa...

vet att min morsa talat gott om fridolin.

Sanna sa...

Marie! Hon vet, hon.