söndag 15 november 2009

Danny the man

Tokyo, you've got the music in you

liksom!

Jag har sån jävla inte-lust att plugga nu, MEN! Nu ska jag ändra på det. Jag SKOJADE givetvis alldeles nyss! Det här är faktiskt sjukt intressant. Jag har redan koll på innehållet, behöver bara översätta det till engelska och formulera så det blir läsbart. On behalf of myself. Alltså. Ju snabbare jag blir klar desto mer får jag göra en gnutta annat. Till exempel kanske läsa en god bok. Som tyvärr råkar vara kurslitteratur men likförbannat är grymt lockande att läsa. Jag vill lägga mig i sängen och bara lääääsa den! Därför ska jag skriva klart nu.

Har pratat med WWF idag. Det var trevligt. SMUF fick cred.

Har också ätit fem mackor idag, tror jag. Eller fyra kanske det är. Men i så fall kommer det bli fem. Jag har sjukt brödsug idag. Plus en kopp kaffe har jag. Här framför mig. Den innehåller schweeeiiinigt dyrt kaffe. För jag är så jävla flott!

Tackar alla hjärtan som var här igår. Varenda jävla en av er förtjänar medalj, puss och kärlek. Hoppas ni förstod att det var precis det maten innehöll.

2 kommentarer:

Isak sa...

hahah.. du går helt rätt linje, alltså.

Linda sa...

tack själv gumman! Var ju kärlek och pussar över hela kalaset tycker jag :)