torsdag 19 november 2009

Det obefintliga sällskapet

Jag pallar verkligen inte att ta mig för någonting. Jag har inte börjat på seminarieuppgiften och jag vill sova. Känner mig gråtfärdig. Skulle tro att det är en kombination av sömnbrist och hej-min-farmor-dog-igår. Insåg just att jag verkligen skulle vilja ha sällskap. Spännande då vilka människor som dyker upp som mest önskvärt sällskap i huvudet. Så där liksom verkligen mest önskvärda. Skulle vilja hävda att mina sådana just nu är, åtminstone delvis, grymt otippade. Lovar att ingen kan gissa och få rätt.

Känslig tjej, kräsen med sälle i kväll. Obviously. Jag förblir ensam. Känns tungt.

2 kommentarer:

Isak sa...

hade lätt kommit över med en påse bullar och eko-té om jag varit i närheten. godnatt.

MissDecibel sa...

Ring om du vill ha sällsis. Lova.
Kisses