måndag 9 november 2009

Leker du med elden?

Mitt nya fritidsintresse (läs: tillflykt sittandes vid datorn bort från studierna och Facebook) heter Comic life. Det är ett aslöjligt jättecoolt program i min dator där man kan formge, liksom. Designa grejor... Alltså typ affischer och bilder och sånt. Eller... det var inget.

Jag fryserrrrr

Och klockjäveln bara tickar!! Blir så jävla lack.

Hatar att hela tiden tänka "nu måste jag skärpa mig". Det skuldbelägger mig ju. Verkligen inget någon behöver.

Och så är det ju synd att jag är så jävla diplomatisk och nöjd liksom. Och nu blir det NEJ till Basement Jaxx. Orkar inte. Hej då! ÅH! Kardinal. Fick blippa asmycket. Tills playlisten tog slut. Blev Dungen igen.

Jag ♥ Dungen.

I alla fall. Att det är typiskt att hålla på och ta för sig och stå upp när man ändå är så jävla nöjd. Skönt att jag hatar kapitalismen i alla fall. Och liberalismen. Och djurförtryck. Och heteronorm. Och sånt. Ger liksom lite karaktär i brist på övrig.

Aj aj buff

3 kommentarer:

Isak sa...

ska lätt kolla upp comic life.
du har verkligen varit sjukt insnöad på dungen länge nu! extremt!
men det är coolt.

Sanna sa...

Då måste du skaffa Mac först!

Jag vet! Det är typ ditt fel! Eller rätt! Liksom.

ps. Saknar dig!!

Isak sa...

hah.. tack. saknar lite tillbaka.
önskar jag hade en mac, alltså. nån dag ska jag skaffa en. men det var ju fan att det inte funkar för pc. får väl hitta nåt annat, då.

men du, jag kommer kanske ner till stockholm snart. jag kan höra av mig. med ytterligare detaljer. fridens!