lördag 28 november 2009

En bil, en tjej, en snut

Linn sa "vi vann" efter förhandlingarna som jag smet från. Det var skönt att höra. Även om det givetvis inte var på riktigt. I verkligheten kommer troligen U-länderna slaktas. Men det är bara roligt! Eh!

Hann lyckligtvis med grismanifestationen. Det var vackert. Peppen var ENORM. Elden brann i mörkret.

Jag fryser och drömmer om en kram.

Med ont i halsen blir det så nämligen! Ont i halsen extended version. Man bara är hemma, fryser, är ensam och vill ha en kram. Hårt alltså. Och vet ni mer? Man vill ha pommes frites. Sen slutar man förstå och råkar äta upp sin ena hand eftersom man blev så rädd. Vet inte hur jag ska kunna skriva hemtentan nu?

I alla fall. Eller jag skojade. Ville nog mest bara skratta lite och influeras av den där konstiga känslan av trygghet somliga utstrålar. Jag är glad att jag träffar dem, länge och kort, då och då om dagarna. I livet. Det sköna. Sköna maj, välkommen hit.

Det är sent och det dröjer lite till innan blommorna slår ut...

3 kommentarer:

Isak sa...

halsont suger verkligen fett.
suger fett bigtime.
tycker också det suger allt roligt ur tillvaron,
och gör en arg.
som ett bi.

men jag lovar att det går över.

du är trots allt ascool.
halsont biter inte på ascoolhet i längden.
glöm inte d.

Sanna sa...

Ska inte glömma, lovar! :)

Habib sa...

Måste bara få länka till en film som går på Umetv som har en svag koppling till händer som äts upp.

http://www.filmcow.com/youtube-llamaswithhats.html