söndag 22 november 2009

Just nu-rapport

• Kopp med tokdyrt jättelyxigt rättvisemärkt ekologisk kardemummakryddat kaffe i min hand.

• En liten oas i mitt rum med min nya jättegröna matta. Nästan äckelgrön är den. Min plan är att inte vara så renlig (dvs BAU) så att den grånar lite. Då blir den perfekt. Heja IKEA.

• Chockad över presenten. Och jävligt glad.

• Trött. I. Mitt. Lilla. Huvud.

• Pepp i min lilla kropp.

• Ansats för att plugga ihop seminarieuppgiften jag fick tidsdispens på pga lilla farmor.

• Ovilja att börja plugga.

• Vilja att åka till stan i stället och hooka med Jonas och bara prata skit som bara två jävligt skitsnack-skillade personer (OBS diskursskapare här) kan göra.

• Kaffet tar nog bort huvudvärken snart.

Livet är enkelt!

4 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

kardemumma kaffe! lovely!

Isak sa...

hahaha..

Isak sa...

men! jag kom på det. trots att du pushat för det förr, tror jag.
att jag inte, vad jag kan minnas, har druckit kardemummakryddat kaffe.

liksom.

jag måste ju ha missat något.

ÄNTLIGEN EN MENING MED DAGEN!!! wiii!!

Isak sa...

bra ordspråk på slutet, btw.
props.