fredag 27 april 2007

Fadäser och lite kalas.

Igår var ingen bra dag. I alla fall inte till en början. Eller så var det inte så farligt men det mesta kändes motigt. Till exempel hade klassföreståndaren för klassen jag skulle träffa till mitt projektarbete givit mig fel tid, så jag träffade aldrig dem. Jävligt surt, för nu skjuts allt upp en vecka och tiden är redan knapp. Sen hade jag sönder ett diadem. Då blev jag ännu mer sur. När jag kom hem från skolan hade jag inte fått någon avi heller, och hade därmed ingen studentmössa att hämta någonstans. Ah. Hmm... Det var kanske bara det som var så dåligt. Det var ju inte så farligt!

Promenaden till skolan igår var desto trevligare. Klänning igen, och ingen kofta. (: När jag kom hem från plugget gick jag ut och sprang av mig lite irritation. Joggade ett par-tre kilometer och sprang åtta intervaller i en av mördarbackarna i Kolartorp. Det var skönt. Sen på kvällen var jag på Luddes skiva. Ludde och jag fick paprika till middag minsann, festligt värre! Fast det var faktiskt en smaskig paprika, och en smaskig guacamole. Vår mat såg definitivt mest aptitlig ut också. Så vi vann.

Jag pallrade mig iväg till skolan med 7.30-bussen trots att jag var ute igår, och jag var - är - faktiskt helt pigg. Än så länge. Jää.

Mösspåtagning idag!

Inga kommentarer: