torsdag 5 april 2007

Coco pop.

"Sätt mig i ett träd, ett träd på väg ut i sommaren, sätt mig på prov igen."
Tiden går. Otäckt fort. Nu är det redan april. April liksom, det är ju månaden innan maj, som är månaden innan sommaren! Och alldeles nyss var det ju bara månaden efter februari. Jag är smart, jag vet. Det är lite stressande, men det finns många fina fördelar. Till exempel så kan man ha schysta kvällar i solen med alla de bästa människorna.

Timmy är här nu. Underbart! Han ska vara hemma i över en vecka. Grymt. På lördag sticker vi till Yasuragi Hasseludden och har det mysigt i ett dygn. Vi ska meditera och gå på qi gong och äta sushi och bubbelbada och frossa i frukt och vara kära. Ska försöka kirra en liten recension sen!

Min far och bror är i Östersund över helgen så i kväll blir Timmy och jag alldeles ensamma här hemma. Hur skönt som helst! Bara ta det lugnt, titta på nån film och baka. Kanske klappa på Timmys underbara (...) mustasch. (Jag fattar inte att den inte ryker. Som jag är på honom... Ah. Mina ord är som blindtarmen i kroppen!) Det har blivit lite väl höga doser party för mig på sistone. Inte alls så att jag har lidit av det egentligen, det har varit kul, men jag vill inte chocka min kropp med så mycket på en gång, så en lugnt kväll i kväll känns helt motiverad.


Idag har Maja, Ingela och jag varit och kollat discoutstyrsel. Det blir nog bra. Ah. Jag är inte så pepp just nu, men jag har i alla fall planerat lite moves till mina låtar. Jaja. Jag köpte en parfymolja på Body shop också, när jag ändå var i Farsta. Kokos. Jag tycker kokosdoft är underbart, var den än är. Timmy tycker den luktar sololja. Ja... jag med? Den luktar ju det och det är väl alldeles förträffligt? Kokos für alle säger jag.

För övrigt så saknar jag verkligen Anders & Måns. De hörs i radio emellanåt, men jag vill ha dem cirka hela tiden och överallt. De kunde vara programledare för Idol 2008 i stället för Förkväll- brudarna, ledarskribenter i DN i stället för alla svensson-liberaler, ministrar i stället för borgargänget, kung och drottning i stället för Knugen och Silvia...

Inga kommentarer: