torsdag 19 april 2007

Sanna Spice.

Mitt projektarbete. Ack mitt projektarbete. Det sliter ut mig. Nu har jag suttit i tre timmar och fyrtio minuter. De här delarna skulle ju gå fort! Bah! Men jag fick mycket gjort i alla fall, spelade in all sång klart samt mixade någorlunda, och spelade in ett informationsspår till mina grupper. Jag gjorde även klart provformulären. (För alla er icke-upplysta så går mitt projektarbete ut på att undersöka om melodin påverkar inlärningen och minnet. Detta ska jag undersöka genom ett prov med två grupper: Den ena ska få höra mig sjunga en känd låt med en ny text, som jag skrivit. Den andra gruppen ska få höra mig läsa samma text till samma kända låt, och sen ska jag jämföra resultaten. Två texter har jag. Kul ska det bli!)

I morgon har jag A-delen av de nationella proven i svenska. Timmy fyller år också. Det vore skönt att hinna med en joggingrunda i morgon, om vädret tillåter. Och jag ska åka till Norge. Imorrn. När får man sova?

Puss på er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ih, just det! Du åker ju till Norge. Spännande... Hoppas att ni lyckas få folk att tänka efter lite :) Ehum... Weii. Vi ses på måndag! Hälsa grattis till Timmööö! :) Krami

Anonym sa...

Japp, kakor är väldans mumsigt. Vi kanske borde snacka med dem då? :)