måndag 3 september 2007

Ännu en solstrålande morgon

I morse ringde mitt alarm kl 7.30, men för ovanlighetens skull flyttade jag faktiskt fram alarmtiden till kl 8.10. Det var skönt... men jag måste säga att det tar emot att ligga i sängen när det är så otroligt fint väder ute. Vore schyst med en långpromenad idag, men jag är rätt orolig för att jag håller på att bli sjuk. Jävla mejerikyl! Äckliga, ondskefulla varor och kallt som sjutton. Med minsta infektion i kroppen bryter den ju ut därinne. Jaja. I morse hade jag tänkt träna ett pass innan frukost, men eftersom min hals gjort rejält ont både i förrgår, igår, i natt och nu så avstod jag. Förmodligen smart hoppas jag. I stället åt jag en mysig frukost och tittade på TV. Tråk-TV.

Börjar bli rastlös, men samtidigt har jag rätt stor lust att gå ut på balkongen med en bra bok och bara sitta där i ett par timmar. Men jag vet inte. Jag borde gå till banken, åka och handla mat och kirra matlådor. Ringa Acke. Öh. Snabbt ordnat, egentligen. Om ett tag ska jag i alla fall köra ner mammas bil till Kumla bil, eftersom en sidospegel gått. I samma veva tänkte jag åka och handla. Bra, tummen ur röven! Fast först kalendrar till Michel och mig!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp! Du är utmanad, läs reglerna i min blogg. :) Hur var sunkit förresten? Krami