måndag 10 september 2007

Sjuka ost-cravings igen. Jag måste ha ost snart... Ostfri ost kicks ass!

Just nu sitter jag och smuttar på en kopp svartvinbärste. Ny favorit. Te är så himla mysigt. Jag blir nästan nervös av te. Pirrig kanske snarare. Fysiskt varm liksom, och då blir man ju lugn och harmonisk. Balsam för insidan. Jag skulle dock behöva balsam för mina hälar. De är stenhårda.

I morgon är jag ledig! Känns underbart. Jag ska träna, äta sojayoghurt, handla mössa (igen) och... öh... softa. Framåt kvällen ska jag till Dalarö, till mitt hem där och äta middag med Kicki och Göran och Simon och förhoppningsvis Linnea. Det ska bli så mysigt. Jag tycker om dem så himla mycket... Ibland kommer de och handlar av mig och jag blir alltid lika lycklig. (:

Sen blir det mer jobb, ledig helg och sen jobb tre dagar till. Sen är jag ledig i fyra dagar och den första av dem ska jag äntligen till Acke och klippa mig. Fredagen fyller Göran år och på lördagen ska vi fira honom. Utan Timmy... som jag tänkte åka till följande helg! Wihihi. Har fixat ledigt så det blir riktigt softa veckor framöver. Mindre pengar, visst, men jag har ju knappast några utgifter ändå. Wha'eva'. Jag har inte träffat Timmy på många veckor nu. Min fina Timmy...

Om tolv timmar får jag frukost! Halleluja. Sojayoghurt!

Inga kommentarer: