lördag 15 september 2007

Nu blev allt noll.

Jag ville bara säga S-H-E-I-T och uttrycka min stora känsla av hopplöshet. Var fan är alla mysiga hemmafester nånstans?? Var är alla jävla brudar? Jag vill ha grrrls...

Jag bajsar snett på Villan i kväll i alla fall, när man inte får veta nåt innan. Jag har ingen dricka ens, det hade ju varit schyst att veta att det skulle vara självförvållat liksom... Så nu känns hela den här dagen värdelös bara för det. Fast, grymt skön.

I natt drömde jag by the way återigen en massa sjuka drömmar. Till exempel en där allt var en pjäs, och Jim var med i pjäsen och var värsta pajasen. Hah. Och så drömde jag att jag börjat jobba på Coop och att hela taket inne på lagret rasade in och dödade alla.

Pongo. Det skulle sparka feta arslet. Hej då.

Inga kommentarer: