torsdag 13 september 2007

P3 är drottning.

Om två veckor åker jag till Tjörn! Åh det ska bli så fett!

Imorrn blir sista arbetsdagen den här veckan. Skönt. Det var en bra dag idag. Steffi och jag gjorde sällskap från Handen till Handen = tipptopp. Hon är bra. Man blir glad av henne och hon lockar fram alla de där bortglömda lite pubertala knasboll-lustigkurre-sidorna. Det är inget negativt alls för jag har saknat dem. På eftermiddagen kom Marie och handlade av mig också. Hon hade FF (föräldrafritt) och BF (barnfritt) med sina väninnor. De presenterade sig som Sisters of mercy och det var väldigt sött att man märkte att de druckit ett glas vin på fastande mage. (: Marie presenterade mig som "nästan släkt" vilket jag tyckte var ännu mer sött och varmt, hon är så söt, Marie! (Vi är "släkt" såtillvida att hon är syster till Lars som är Ackes man. Acke är Kickis syster, Kicki är Timmys mamma. Jag är Timmys flickvän, och Timmys underbara släkt har väldigt långa armar. Det skulle knappast förvåna mig om min vän och kamrat herr Niklas Jönsson räknades in i släkten också.)

Det enda minuset idag var att jag inte hann lyssna på P3s eftersnack till "Sex med Victor". Alltså, jag är helt såld på P3. Så jäkla bäst att man undrar om det är sant. Och så är det det och så blir man lite mer glad.

På lördag blir det villan, vilket säkert blir tipptoppkul. Fast, jag har ont i halsen och är rädd att jag kommer åka på en förkylning. Men. Jaja. Villan it is!

Det blir verkligen inte mycket jobbande nu ett tag framöver, närmare bestämt tre dagar nästa vecka och tre nästföljande. Därefter vet jag inte. Men... sex arbetsdagar på två veckor är ganska lite. Skönt och allt sånt, men det blir ju inte så mycket cash. Men äsch, jag förtjänar nog lite ledighet. Kan jobba in det sen. Det blir bra.

Nu måste jag sova för jag börjar kl 8 i morgon. Jag ber om ursäkt för min långa kavalkad av ytliga dettaharjaggjortidag-inlägg. Jag ska skärpa mig när jag känner för det.

Nästa vecka är jag ledig torsdag-söndag. Är busy torsdag mitt på dagen samt lördag, men om det är nån som vill dejta annars så... all yours.

Puss.

Inga kommentarer: