söndag 2 september 2007

Redan september. Come september!

Både igår och idag har mamma och jag varit ute och hurtig-gått i en timme. Det är bannemej inte ofta jag motionerar med aktivt sällskap, och till exempel när man joggar så tycker jag inte att det funkar men när man går så är det verkligen toppen ibland! Man bara babblar på om allt och inget och det är trevligt och man glömmer att det är jobbigt och att man har många kilometer kvar och så vill man fortsätta att gå när man egentligen är klar. Fint!

Det var riktigt kul hos Fredrik igår. Hans och Mattias och Puttes sällskap kom verkligen otroligt lägligt och var mycket fint. Och alla andra människor var schysta också. Bra bra. Mycket bra (:

Sunkit imorrn! Yahoo! Och nu ska jag få glass med varma hallon dessutom. Mycket som är fint nu! Och jag tänker sluta skriva nu!

Inga kommentarer: